محل لوگو

شركت صنايع نخ خمين


تاريخچه و وضعيت كلي شركت

شركت صنايع نخ خمين(سهامي خاص) در تاريخ 12/11/1365 در اداره ثبت شركتها به ثبت رسيده است. فعاليت اصلي شركت عبارتست از تاسيس كارخانجات رسيدگي و بافندگي از الياف پشم و پلي استر، اكريليك و اداره نمودن آن و واردات ماشين آلات و ابزار مربوط به آن و مواد اوليه از خارج و فروش فرآورده هاي كارخانه در داخل و خارج از كشور، مشاركت در ساير شركتها از طريق تاسيس يا متعهد سهام شركتهاي جديد يا تعهد سهام شركتهاي موجود بطور كلي شركت ميتواند به كليه عمليات و معاملات مالي و تجاري وضعيتي كه بطور مستقيم و يا غيرمستقيم فعاليت نمايد.

كل اموال و دارائيهاي كارخانه از جمله زمين- ساختمانها- ماشين آلات- تاسيسات و غيره قبلا متعلق به شركت نخ طلا بوده كه در سال 1365 در قالب مطالبات معوقه بانك صنعت و معدن تمليك گرديد و به واحد 23 بانك صنعت و معدن انتقال يافت. محل كارخانه در كيلومتر 5 جاده خمين به اراك مي باشد. بهره برداري از كارخانه در سال 1364 توسط نخست وزير وقت جناب آقاي سيد حسين موسوي افتتاح و رسما شروع به فعاليت توليدي نمود. محصولات توليدي كارخانه توليد نخ تريكوبافي- فرش بافي- جوراب بافي- پتوبافي و غيره مي باشد كه با توجه به سفارش مشتري و خريداران نوع رنگ و نمره نخ براش مشتري توليد مي شود و نخ كارخانه سفيد مي باشد كه در آخرين مرحله توسط رنگرزي كارخانه رنگ ميشود و تنوع رنگ نخ اين كارخانه بسيار متنوع مي باشد و براساس فصل مصرف و بازار نخ ها و رنگ آميزي ميشوند.

تركيب مديريتي در كارخانه

شركت طي مجمع عمومي كه در بانك صنعت و معدن برگزار ميشود و اين كارخانه تحت پوشش بانك صنعت و معدن مي باشد اعضاي هيئت مديره انتخاب ميشوند

1- رئيس هيئت مديره 2- نائب رئيس 3- مدير عامل

4- عضو هيئت مديره 5- عضو هيئت مديره كه طي اين انتخاب انجام شده از بين 5 نفر يك نفر بعنوان مدير عامل شركت به كارخانه معرفي ميگردد كه مديرعامل بيشتر در دفتر مركزي كه در تهران مستقر مي باشد حضور دارد.

و در هفته يك الي 2 روز در محل كارخانه حضور دارد كه مديرعامل مسئوليت تمام امور شركت را دارد اعم از تركيب مديريت داخلي كارخانه. اعم از مدير كارخانه- مدير امور اداري- مدير فني- مدير توليد و مديران و ديگران كه زير مجموعه مديرعامل مي باشند. شركت صنايع نخ خمين داراي 5 انبار مي باشد كه انبارها بشرح زير مي باشند.

1- انبار كار در جريان ساخت(مواد اوليه) 2- انبار لوازم يدكي و قطعات ماشين آلات توليدي داخل سالن 3- انبار جنرال(مهرمي) 4- انبار اسقاط و خيليات 5- انبار محصول(نخ) موجودي فيزيكي و مقداري انبارها در داخل شركت بيش از 9000 قلم كالا به صورت تفكيك و كدگذاري و با نظم و ترتيب خاص و با شماره فني جنس در داخل قفسه و در انبار قرار مي گيرد و هر انبار يك مسئول دارد كه اجناسي كه از طرف امور تداركات و بازرگاني كارخانه يا بازرگاني تهران اجناس خريداري ميشود و انبار دار موظف به كنترل مقداري- نوع كالا و رسيد نمودن اجناس و ميدن آنها در انبار خود. گردش عملياتي انبارها مختصرا توضيح داده ميشود.

كارخانه از واحدهاي مختلف اعم از توليدي- تعميرات سالن توليد- تاسيسات- جوشكاري- نجاري و نقاشي- رنگ نجار تهويه و هوارساني- امور اداري(دبيرخانه- كارگزيني- خانه بهداشت- نگهباني- آتش نشاني- حفاظت ايمني- خياطي نه- مخابرات- واحد ترانسپورت(نقليه) رستوران- مهمانسرا- آموزش و ساير قسمت ها كه زير مجموعه امور اداري كارخانه مي باشد و امور مالي- امور فني و برق رساني كه اين واحد براساس نيازي كه به كادري موجود در انبار مي باشد فدمي بنام درخواست جنس از انبار وجود دارد كه با امضاي مجاز رئيس هر واحد تكميل و نوع كالا- مقدار كالا- مورد مصرف قيد و به انبار ارسال ميشود و انبار دار موظف به تحويل اجناس به قسمت ها مي باشد در ورت موجود بودن آن كالا كه تحويل داده ميشود در غير اينصورت يعني عدم موجودي فرمي به رسم متعارفش خريد توسط انباردار تنظيم و پس از اخذ مجوز از مديريت شركت به تداركات(بازرگاني) كارخانه يا تهران ارسال ميشود كه مسئول خريد موظف به خريد كالاي هاي مورد نياز آن واحد مي باشد.

در پايان وقت اداري كارخانه تمام درخواست جنس ها كه از واحدهاي مختلف به انبار آمده و انبار دار اجناس را تحويل قسمت داده تكميل و شماره گذاري و شماره ترتيب انبار- كدگذاري و از موجودي انبار كسر مي شود و در نهايت پس از ثبت در سيستم كادركس انبار كه براي هر قلم جنس موجود در انبار يك كارت موجود انبار در قفسه انبار وجود دارد. و اين مدارك به حسابداري(حسابداري انبار) ارسال ميشود و در پايان هر ماه تراز موجودي مقداري كليه كادرهاي انبارها با حسابداري كنترل و در صورت مغايرت موجودي كالا دقيقا سندهاي ورودي و خروجي آن يعني رسيد انبارها و حواله انبارها با شماره سريالي كه قبلا در كارت موجودي نوشته شده كنترل و مورد اختلاف مشخص ميشود و در پايان سال هم شمارش موجودي كليه انبارها- كار در جريان سالن توليد توسط امور مالي شركت با هماهنگي و اكيپ حسابرسان سازمان حسابرسي كه به كارخانه مي آيند انجام مي پذيرد و كليه اقلام انبار مورد شمارش دقيق انجام مي پذيرد و كسري و يا اضافي موجودي انبار مسئول مستقيم آن انباردار مي باشد كه مي بايست جوابگو باشد و يا اسناد و مدارك مستند ارائه دهد به جهت كسري يا اضافي موجودي انبار.


مبلغ قابل پرداخت 22,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 220

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما