محل لوگو

فلوئور


فلوئور عنصری طبیعی است که تقریباً در تمام آب های آشامیدنی و خاک یافت می شود. اگر چه محتوای فلوئور آنها در سراسر دنیا بسیار متفاوت می باشد . اگر چه فلوئور به عنوان یکعنصر ضروری در نظر گرفته نمی شود، ولی این آنیون برای سلامتی استخوان ها و دندان مهم شناخته شده است. یک اسکلت با اندازه متوسط mg5/2 فلوئو دارد.

 

 

به علت اثرات مفید فلوئور

.1بر مینای دندان که سبب حداکثر مقاومت به پوسیدگی های دندانی می شود . .2اثرات آن روی هیدروکسی آپاتیت اسکلتی ، فلوئور عنصر مهمی محسوب می شود. .3فلوئور از طریق ممانعت آنزیمی به عنوان یک عامل ضد میکروبی در حفره دهان عمل میکند .

üشیوع پوسیدگی های دندانی در کاهش یافته است که عمدتاً ناشی از فلوریده کردن آب آشامیدنی و استفاده موضعی از فلوئور است.همچنین ، شیوع پوسیدگی های دندان در جوامع بدون آب فلوریده شده کاهش یافته است. علت این مسئله مشخص نیست ولی احتمالاً استفاده از خمیر دندان فلوئوردار است. üنوشابه های غیر الکلی در کارخانجات نواحی شهری معمولاً با آب فلوریده شده تهیه می شوند.

 


مبلغ قابل پرداخت 18,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 769

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما