محل لوگو

طراحي صنعت


تمام مكانيزمها Can/over فرض مي‌‌شوند.

- امكان استفاده براي فرمان چپ و راست با كمترين تغييرات ممكن باشد.

- به دليل ارتقاي سيستمهاي مكانيكي (فني موجود) نياز به تغيير و بهينه سازي سيستم داشبورد جهت نمود ظاهري اين تغييرات.

- موقعيت: Panel gauge و controler ها ثابت مي‌باشد.

- مشخصات ارگونومي ثابت تعيين شده است.

- ثابت بودن H.point راننده و سرنشين، پانلهاي بدنه،‌ پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستي،‌ دسته سيم.

- تعداد توليد داشبورد محدود بوده 1000 عدد در سال مي‌باشد. كه از اين تعداد 300-200 عدد صادر مي‌شود كه عمدتاً بازار صادراتي كشورهاي شمال افريقا مي‌باشند.

3-1- تعيين استراتژي و اهداف كلان و خرد پروژه:

·طراحي داشبورد كه توليد آن به تعداد محدود 1000 عدد مي‌باشد
(Low Volume) .

·با مشخصه‌هاي زيبايي شناسي متناسب با لندرور كلاسيك باشد.

·امكان استفاده از فرمان چپ و راست با كمترين تغيير ممكن باشد.

·مباحث عملكردي در طراحي جديد مد نظر قرار گيرد.

·اولويت‌هاي فرمي براي نشان دادن ارتقاي كيفي و تكنولوژيكي محصول در نظر قرار گيرد.

4-1- تعيين روش‌هاي پژوهش و تفسير مشكل:

روشهايي كه براي جمع‌آوري اطلاعات در مورد اين پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

- اطلاعات كتابخانه‌اي

- عكس

- پرسشنامه

- استفاده از اينترنت

آنچنان كه در قسمت 2-1 و 3-1 پروژه بعضي از انتظارات كارفرما و اوليت‌هاي طراحي آمده است مشخص مي‌نمايد كه در طراحي داشبورد بايد چندين فاكتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحي را ارائه داد كه هم سبب افزايش تقاضا و هم تشويق توليد كننده براي ارتقاء محصولات خود شود.

طراحي متناسب با خطوط كلي LANDROVER كلاسيك و در عين حال ساده و امروزي مي‌تواند سبب جذب مشتري بخصوص قشر جوان به سمت اين ماشينها كه عمدتاً كاربرد آنها در مسائلي جون شكار، تفريحات كوهستاني، و اداره‌جات مي‌باشد را فراهم كند.

طراحي كه سبب افرايش كلاس ظاهري خودرو شود صاحب خود را راضي كرده و در عين حال سبب تبليغ محصول مي‌شود.

شايد بتوان با افزايش امكانات جانبي و ظاهري در محصول نيز گامي در جهت افزايش كلاس خودرو برداشت.

آنچه در اين راستا براي كارفرما اهميت پيدا مي‌كند تا انگيزه براي Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن كلاس خودرو و جذب مشتريان بيشتر مي‌باشد.

و مشكلاتي كه در اين بين گربيان‌گير طراحي مي‌باشد. محدود بودن كارفرما به لحاظ توليد كم اين محصول و صرف هزينه‌هاي كمتر مي‌‌باشد كه خود اين مشكلات نيز رقيبين آن مشكلاتي ديگر را ناشي مي‌شود. مشكلاتي چون ثابت بودن نشانگرهاي اطلاعاتي و كنترلها، همچنين Hpoint سرنشين قطعاً در روند طراحي مشكلاتي را بروز خواهد داد. محدود بودن طراح در طراحي اين داشبورد كاملاً مشخص و محرز مي‌باشد. ولي آنچه كارفرما و بازار را راضي مي‌كند. در نهايت طراحي خواهد بود كه بتواند درهاي بيشتري را به سوي طراحي‌هاي آينده و جذب مشتري بيشتر هم براي كارخانجات و هم براي طراحان را فراهم كند.


تاريخچة لندرور:

شروع توليد و گسترش دامنه توليدات در كشورهاي مختلف:

سريI : از سال 1948 الي 1957 ميلادي

سري II: از سال 158 الي سال 1971 شروع خريد ايران از شركت رور انگلستان

سري III: از سال 1971 الي 1983

ادامه سري III توسط شركت سانتانا و شروع خريد ايران از سال 1981 از سانتانا

براي خريد خوردو وانت 109، 4 سيلندر بنزيني 2250

شروع مدنيزه I در سال 1371 الي 1373

شروع مدرنيزه II از سال 1373 الي 1374

حجم و خودكفايي قطعات لندرور در طي سال‌هاي گذشته:

1- تعداد قطعات كه تا پايان سال 70 ساخت داخل كشور شده از CKD حذف شده است بالغ بر 166 قلم مي‌باشد.

2- تعداد قطعاتي كه در سال 71 و 72 از CDK حذف شده است 127 قلم.

3- تعداد قطعاتي كه در سال 73 از CDK حذف شده است بالغ بر 214 قلم + قطعات شناسي 120 قلم.

اتومبيل لندرور اولين اتومبيل دو ديفرانسيلي است كه در ايران ساخته شده و به خط توليد برده است. اين اتومبيل با ويژگي‌هاي بخصوص به خود براي مناطق خشن جغرافيايي بسيار مناسب است. خصوصاً مناطقي كه نياز به سرعت كم و قدرت زياد مي‌باشد. از ويژگي‌هاي اين خودرو است كه داراي جعبه دنده كمكي شامل يك دنده سبك و يك دنده سنگين است.


مبلغ قابل پرداخت 26,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 286

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما